Wednesday, April 26, 2023

7. päev - KOJUSÕIT

Terve 7. päev kulus kojusõidule, Lõuna-Eestist tulijatel on see aeg veel pikemgi.

Alustasime päeva tavapärase hommikusöögiga hotelli restoranis ning rõõmustasime, et juba järgmisel hommikul saame nisukukli asemel süüa kodust musta leiba. Värske kurk ja tomat pole meil aga veel nii magusad ja maitsekad kui siin pakutavad.

Peale hommikusööki suundusime kohvreid pakkima. Kuigi meil oleks olnud aega, et veelkord üks kesklinna tuur teha, siis paraku sadas ladinal vihma ja otsustasime jääda ärasõiduni hotelli.
Lõunasöögiks suundusime kõrval asuvasse kaubanduskeskusesse, kus tegime veel ka viimased ostud.

Kell kolm oli aeg ennast taksodesse pressida (nelja inimest ja nelja kohvrit väikesesse taksosse mahutada polegi nii lihtne). Taksosõit hotellist lennujaama kestis umbes 15 minutit ja raha kulus selle peale 1200 kohalikku ehk 20 eurot.

Skopje lennujaam on tundus olevat poole pisem kui Tallinna lennujaam, rahvast eriti palju ei olnud ja väravasse liikumine kulges kiiresti. Skopjest viis lend meid Varssavisse. Nüüd oli meil jälle pea 4 tundi aega Tallinna lennuni. Vaatasime lennujaamas ringi ja lõpuks istusime restorani, et maitsta poolakate tomatisuppi. Supp oli maitsev ja juttu jätkus kauemaks.

Ja siis peale lühikest lendu leidsimegi ennast Tallinna lennujaamast. Tore oli ära käia, aga veel toredam on tagasi tulla!

Aitäh, Põhja-Makedoonia! Kohtume veel!