Wednesday, October 5, 2022

5. oktoober - Tallinn-Riga-Billund-Vejle

5. oktoobri hommikul kogunes Tallinna Lennujaama EBÜ esindus koosseisus - Heli Illipe-Sootak, Külli Relve, Leelo Lusik, Heidi Kukk, Urve Lehestik, Maris Agasild, Eda Koskor, Ulvi Urgard. Saime lennujaamas kell 9.15 kokku (igaks juhuks varem, et ei jääks kusagil järjekorras toppama). Õnnestus turvaväravad sekeldusteta läbida - deklareeritavat kaupa polnud, pomme katsunud ka mitte, jalanõudes rauda polnud ja isegi Urve küünekääre ei võetud ära. 10.45 tõusime Tallinnast õhku ja maandusime Riias 11.35. Tunnike ringi jalutamist ja õpetajate tavalist vadistamist kooli, õppetundide ja õpilaste teemal ning startisime Billundisse 12.45. Kui maapinnal tibutas vihma, siis pealpool pilvi säras hele päike. Billundis maandusime 13.25 (kohaliku aja järgi). Seejärel buss Vejlesse. Meiega samal ajal jõudsid ka portugaallased eesotsas alati särava Adaoga. Istusime linnalähiliini bussi ja juba 20 minuti pärast olime Vejle raudteejaamas. Meie peatuskoht järgmiseks nädalaks on Hotell Cabinn

Õhtusöögi leidmiseks läksime linna peale jalutama. Kaubanduskeskuse all oli söögikoht Det grønne køkken and Thai takeaway. Saime kõhud täis ja kolasime veidi kaubanduskeskuses. Kaubavalik on küll täiesti teine ja hinnad muidugi ka. Leidsime kombekad, mis peavad kenasti kinni vihma ja tuule ning mida saaks kasutada mere ääres ja mudaväljadel austreid otsides. Nii et "Estonian team is ready for the oyster safari."
Pärast kaubanduskeskuse sulgemist jalutasime veel soojal ja tuulisel peatänaval ning uurisime vaateakendelt hindu. Homme hommikul hakkame õppetöö ja grupitegevustega peale.